I WILL NEVER BE THE SAME WITHOUT YOU

jag och amanda ligger i varsitt hörn av soffan. solen skiner utanför. idag är det första advent. mindre än fyra veckor till jul. kan väl inte påstå att jag har så värst mycket julkänsla, men ikväll ska vi dricka glögg och äta pepparkakor. gårkvällen blev riktigt lyckad. vi började med att kolla LA Kings - Chicago Blackhawks från vip-loungen på staples center. arenan var riktigt maffig. och jag som inte är så speciellt intresserad av hockey fann det ändå riktigt kul att se en NHL match live. efter matchen drog vi vidare till roxbury där vi dansade hela kvällen. nu ska jag göra mig lite te.

Kommentarer
Postat av: Cina

jaha, och hur hamnar man i vip-lounge på en NHL-match????Bara så där??? ;)!

Låter roligt.

MMmmmmmmm! Vi har druckit glögg ikväll. EN stjärna har jag mäktat med att få upp men ute lyser det så fint så! Resten får jag ta i veckan!

Ha en skön söndag! Här är det godnatt nu! Kram!

2011-11-27 @ 22:42:29
URL: http://cinaslada.blogspot.com/
Postat av: lovisa

haha det kan man ju undra! natasja kände en kompis som fixade åt oss:) det var jätte häftigt! åh vad mysigt. det har vi precis också gjort. kram finaste du!

2011-11-28 @ 08:21:10
URL: http://lovisaalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0