you should know better

hemma efter en underbar helg i skåne. i fredags begav sig jag och emelie mot malmö där vi mötte upp A1 och A2 som redan gjort det fruktade provet. ja, vad ska jag säga? engelskadelen var ju helt klart hanterbar, när mattefrågorna dök upp på skärmen började jag skratta, det var antingen de eller att brista ut i gråt och de hade jag ingen större lust med. skämt o sido, det var ganska svårt men jag gjorde mitt bästa. resten av dagen spenderades med malmöbon Linnéa på ett super mysigt ställe på Lilla torg i ett blåsigt malmö. helgen avslutades hos farmor och farfar i hässleholm, kärlek till er.

dags för lite kulturteve (big brother) innan det är dags att ställa klockan på 05.00 och gå och lägga sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0