HOME FOR CHRISTMAS

landade i sverige i söndags kväll. vi bestämde oss i november för att komma hem och överraska familj och vänner. det var ett bra beslut. ska bli mysigt att fira jul hemma. vi har känt oss lite sneaky därborta som faktiskt tänjt på sanningen ett bra tag. men det var det värt och det är så kul att se alla igen. just nu ligger jag hemma hos evelina i hennes soffa. hennes min var oslagbar när jag i måndags morse hämtade upp henne från jobbet. det var inte lätt kan jag säga. efter flera obesvarade samtal och intrång hos august vid åtta snåret så fick wilma tag i henne och vi kunde åka och överraska henne. och i måndags fick jag se alla tjejerna igen. som jag längtat. ja. det är skönt att vara hemma.

Kommentarer
Postat av: Cina

.... och skönt att ha dig hemma!

2011-12-21 @ 16:38:13
URL: http://cinaslada.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0