FROM HOME WITH LOVE

och så fick jag mitt efterlängtade paket hemifrån tillslut. som tydligen legat nere i receptionen sedan tredje december (bra arbetskraft på detta ställe). massor med fina saker från bästa familjen. chokladkalender, pepparkakor, bearnaise, lösgodis, marabou, tidningar, ett armband och lite annat smått och gott. nu ska jag sätta på one tree hill och njuta av alla fina (och goda) saker jag fått. tack!!! blev också klar med min sista final idag. så nu har jag officielt lov. vilken bra dag det här blev.

Kommentarer
Postat av: Cina

Äntlisch! Haha! Tänk va! Ända sen din föl´sedag! Familen VAR alltså i tid!

Det går banne mig troll i allt jag gör........... ;)

Har skrivit en lång harang om det på min blogg, minutrarna innan jag kollade in din nu på morgonen! Ska ringa pappa och avblåsa sökandet........... ;)

Nu är mamman lugn och fin igen!

Love you!

Kram!

2011-12-16 @ 06:57:34
URL: http://cinaslada.blogspot.com/
Postat av: lovisa

haha ja!! oja;) världens bästa familj, och finaste presenterna, kommer jag att leva på länge! love you, kram!

2011-12-16 @ 12:11:06
URL: http://lovisaalantz.blogg.se/
Postat av: Micke

Och bonuspappan kan vara lugn, trodde ngn snott mitt Kattrim ;)) kramis

2011-12-17 @ 20:25:03
Postat av: Micke

Och bonuspappan kan vara lugn, trodde ngn snott mitt Kattrim ;)) kramis

2011-12-17 @ 20:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0