NEXT STEP IN LIFE

 
denna guldbiljett låg på min plats måndagmorgon när jag kom till jobbet, samma vecka som vi skulle åka till LA. jag var tvungen att bestämma mig innan jag åkte. så fyra dar utan sömn kan vi säga! för att förklara lite mer om vad tjänsten innebär så har vi ett team som sitter nere på Cypern - team zorba. de gör i princip samma sak som jag gör idag men jobbar med siesta. det innebär fyra timmar ledigt mitt på dagen. vilket känns helt underbart med tanke på klimatet! jag har tackat ja och kommer att spendera sex månader där nere. känns som ett äventyr och en möjlighet jag bara inte kan missa. ska extremt roligt och utvecklande att jobba utomlands! jag åker sista juni. så jag har ungefär en månad kvar att njuta av den svenska sommaren. hoppas på fina dagar!
 

Kommentarer
Postat av: A2

ÅH vad roligt, är så glad för dig hjärtat! :)

Svar: tack fina! :)
lovisa

2013-05-28 @ 20:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0