good times

jag har fått en ny roomie. bea har flyttat in i hannas rum. och så har hon börjat på tre! riktigt roligt. skönt att äntligen få lite sällskap. jag har in princip bott där själv. nu är det en ny vecka. jag jobbar helg så jag har min lediga dag på torsdag. eventuellt fredag då det händer lite spännande saker! det visar sig.
 
imorse mötte jag upp anna på friskis. vi körde ett ben-pass tillsammans. hon bokstavligen körde över mig. jag skrek nästan. så jobbigt var de! haha. vi måste sett galna ut. ni vet när man tar i så mycket att de gör ont? känns som att musklerna sprängs. men de är så värt att träna tillsammans. mycket roligare! nu har jag lunch. senare har vi ett möte. blir skönt att vila huvudet lite. 

Kommentarer
Postat av: Malin

Ibland så händer det ;) JA! Hur ser nästa vecka ut för dig? Kram!

Svar: haha ja ;) och det gillar vi! nästa vecka jobbar jag tidigt! åker norrut på onsdagen. men måndag eller tisdag? hur ser det ut för dig? kram!
lovisa

2013-03-05 @ 16:13:14
URL: http://sthlmcalling.blogspot.com
Postat av: Malin

Måndag går inte för mig. Men kanske tisdag, ska kolla lite för vi kanske skulle åka till Västerås! Jag återkommer ;)

Svar: ja absolut! kolla upp de! :)
lovisa

2013-03-07 @ 09:21:14
URL: http://sthlmcalling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0