COCONUT/GINGER/LIME

jag har fått dille på ingefära. det är så himla gott. frida gav mig ett recept på ett eget te. så. himla. gott. jag som är en te-fanatiker. helt perfekt. en annan sak jag älskar är kokos (de vet ni fördmodligen redan eftersom jag alltid tjatar om det. jag vet). har varit sjukt sugen på att göra någon form av gryta. därför slog jag till idag och gjorde en kyckling/thai/gryta. så himla enkelt. och det blev riktigt jädrans gott! åt det tillsammans med couscous som kokat upp med grönsaksbuljong. prova!  jag höftade rejält men hade i:
 
kokosmjölk/kyckling/paprika/purjolök/vitlök/salt/ingefära/limeskal/citronskal
 

Kommentarer
Postat av: Cina

Ett recept som kan provas här hemma? Nu när du provlagat......?;)! Ha en finfin dag! KRAM!

Svar: ja verkligen! det var supergott, och enkelt! kanske kan vara snäll och bjuda på det någon dag ;) du med mams! kram!
lovisa

2013-03-12 @ 08:10:12
URL: http://cinaslada.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0