moving out

ligger i ett tomt rum. känns. konstigt. känslomässig storm inuti mig. men när den har lagt sig vet jag att det väntar något bra. tänker tillbaka. förra augusti. stod och skrubbade en jävla toalett när jag fick samtalet från 3 att jobbet var mitt. aningslös och nyfiken. flyttade upp till min kära lilla håla på fridhemsplan. oj vad jag både älskat och hatat dig. därför känns det vemodigt. men slutet på en sak är också början på något annat. nästa vecka har jag varit här i tio månader. kan knappt förstå det själv. visste inte riktigt vad som väntade när jag utan att tveka tackade ja till ett liv här. utan tvekan ett av de bästa besluten jag tagit i mitt liv. och nu är jag här. snart på cypern. ett nästa steg. dit all den tid faktiskt tagit mig. det jag har gjort. inte någon annan. nu väntar sex månader. nytt land, ny stad, ny kultur, nya människor. och det ska bli så jävla spännande.
 

Kommentarer
Postat av: A1

jag är så nedrans stolt över dig frau! jag älskar dig<3

Svar: min finaste. tack! jag älskar dig <3
lovisa

2013-06-20 @ 10:30:52
URL: http://amforsell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0