WHATEVER IT TAKES TO GET WHAT YOU NEED

började min söndag framför nyhetsmorgon och vinterstudion sen tog jag en promenad till gallerian och inhandlade två till av de förtjusande ljusen jag hittade där igår. david tycker jag är dum ihuvudet som spenderar pengar på sådana saker. haha. you better get used to it. jag tror att han tycker det är lite mysigt. lite i alla fall. en filt här och ett ljus där. jag inkräktar lite på hans ungkarlslya. men med hjärtat på rätta stället. tog tåget tillbaka till vår vackra huvudstad på eftermiddagen och mötte upp ems på espresso house vid sture plan. riktigt mysigt. de var lite "skidstuga" känsla över det hela. gosiga soffor. stora träbord och stolar. filtar. plädar. ja. det passade mig i smaken. vi fikade och pratade en stund. bra avslut på denna helg. stina och en vän kom förbi och kollade på ett rum här i lägenheten. vi kom på att hon inte varit här sedan vi båda flyttat upp. snart ett halvår. sjukt konstigt. men stockholm är fan stort. och stinis bor i saltsjöbaden. resten av kvällen har jag kollat ikapp alla avsnitt jag missat i stjärnorna på slottet. jag älskar sådana program. det känns fan som att man känner dom. och jag blir lika ledsen varje gång som de tar slut. vilka härliga jävla människor. underbart att få ta del av allt som de varit med om. som philip zandén sa: även fast vi står på scen, är vi precis likadana som alla andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0