DOM KALLAR OSS ARTISTER

tips på ett bra program. finns på svt play! har spenderat min kväll i soffan framför just detta. agnes carlsson var artisten för kvällen. minns när jag sprang på henne inne i santa monica i våras. hon har en fantastisk röst. 
 
gårkvällen var mysig. vi firade in de nya året på skansen, med peter jöback och stockholms alla fyrverkerier. de var himla fint! min nyårsdag har jag spenderat på jobbet. de har varit väldigt lugnt och skönt. nu ska jag krypa ner och sova. kanske fundera över alla livets mysterium. som varför man är så. trött. fast man sover länge och inte har ansträngt sig speciellt mycket? tåls att fundera på. god natt och god fortsättning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0