13.01.06

så var denna helg slut. jag gick upp i tid imorse och tog en promenad till gymmet. körde ett löppass, tog en dusch och gick vidare till jobbet och åt frukost där. riktigt härlig start på min söndag! det är alltid värst att ta sig dit. men när jag väl är klar så undrar jag alltid hur jag kan tänka så? det är alltid värt det. det har varit en lugn dag. vilket är skönt med tanke på att måndag imorgon förmodligen innebär att det ringer på som vanligt. kvällen har spenderats i sängen framför senaste hamilton. persbrandt alltså. vilken hunk. och så har jag ätit en fin söndagsmiddag - parmaskinka, brie, avokado och en majskolv. bra blandning där. dags att ladda upp för en ny vecka. tre dagar till ledighet. let's go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0