UPDATE

just nu är jag så kissnödig så jag spricker. lyckas alltid dra ut på det till sista sekund. bara så ni vet. efter jobbet idag mötte jag upp syrran och hennes blivande man för en kaffe. de är uppe i storstaden ett par dagar nu vilket är riktigt roligt. när jag kom hem fick jag en knäpp och gick bananas i mitt rum. slutar aldrig förvånas över hur stökigt det kan bli därinne. men de blir lätt så när de ända jag gör där är att sova. eller att inte packa upp mitt liv. i alla fall så är det riktigt skönt efteråt. superfint. de har sin charm mitt lilla rum. ni vet. man flyttar en pryl och helt plötsligt känns det som nytt. skönt att man ändå kan bli tillfredsställd så lätt ibland.
 
annars då. hann med besök till tre städer i helgen. eskilstuna-norrköping-gävle. ganska bra gjort tycker jag själv. i lördags åkte vi till norrköping för att heja på lillebror och eskil i SM-final-steget. det gick sådär men de slutade på en sjätteplats. sjätte bäst i sverige. det är ganska bra. det är fan jävligt bra. och jag är så sjukt stolt över min fina lillebror och hans lag. världens härligaste gäng. kärlek till er!
 

kvällen spenderades hemma hos adina och johan för första gången men absolut inte sista! de bjöd på kött och potatisgratäng. sen pratade vi hela kvällen. johan avbröt oss med en skum blick och undrade hur i helvete vi kunde ha så mycket att prata om. haha. ja. säg det. det blir så när man inte bor i samma stad. riktigt mysigt var det! 
 
i söndags tog jag tåget upp till david. fördrev tiden med att lyssna på michaela & dashas podd. ärlig och rå. jag gillar det. käkade köttbullar till söndagsmiddag vilket var jävligt gott ska jag säga. ungefär så märkvärdigt som det låter. måndag kväll spenderades på strömvallen med svärfar och co. gefle-aik. och jag har nog aldrig varit med om en mer orättvis match. helt ärligt talat. det slutade med förlust och en sjukt tom och konstig känsla. D gjorde trots det en grym match. och nu är det nu vecka. runt hörnet väntar en härlig helg och snart. snart. snart. LA.
 
 

Kommentarer
Postat av: Adina

Haha!<3

2013-04-25 @ 19:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0