CAN'T HOLD US


haft en lugn och skön helg. perfekt att landa lite efter första veckan på nya jobbet. lördagen gick åt att packa och städa. jag och mamma åt middag på kvällen och sedan blev det fruktsallad och te med frida framför pluras kök. de var sista gången vi sågs innan jul. på lördag flyttar hon till norge vilket kommer kännas sjukt tomt. blev sovmorgon imorse och frukost framför nyhetsmorgon innan mamma och jag lastade bilen full av grejer och for mot huvudstaden. min nya hemstad. har fixat och trixat hela eftermiddagen och jag har fått väldigt mysigt i mitt rum! söndagskvällen har spenderats här hemma med amanda och ems. vi har lyxat till det med tapas, pratat, skrattat och kollat på massor av bilder. ett perfekt avslut på denna helg. nu är jag redo inför nästa vecka som kommer att bli så fruktansvärt bra! pepp på jobb och annat roligt som står på schemat. nu - sängen!

Kommentarer
Postat av: Cina

Titta där! Vad mysigt det blev! Alldeles utan mammans hjälp.... ;)!!!! och ängeln......!!!!!! Kram!

2012-09-03 @ 20:37:47
URL: http://cinaslada.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0