I WILL NOT GO HOME WITHOUT YOU

den här dagen har bara rusat förbi. en relativt lugn uppstart på jobbet resulterade i en kväll med mycket att göra. imorse innan jobbet tog jag mig ut på en morgonrunda. samma löprunda som sist. runt norrmälarstrand och omnejd. riktigt skönt att vara igång igen. jag mår så mycket bättre när jag tränar! min fina D fick i uppdrag av mig igår att sätta ihop ett träningsschema. han satt uppe i princip hela natten och fixade ihop ett perfekt underlag! vilken man va? min egna PT. perfekt. så nu är de de som gäller i ett par veckor framöver. imorgon har jag en vilodag. så jag ska passa på att sova ut - och äta en lång och mysig frukost framför nyhetsmorgon - lite kvalitetstid för mig själv helt enkelt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0