OUR RIGHTS OUR WRONGS

ibland får jag sådana städryck att jag inte riktigt orkar med mig själv. men de är ju så värt efter. slängde ihop pasta och tonfiskröra till middag när jag kom hem efter jobbet. budgetmiddag kan man minst säga. men de är så sjukt gott. vi överåt oss på de i LA ett tag. men vi kan säga att de blir lite av en nostalgimiddag istället. de klingar bättre. har hunnit prata med D och skypat med min syster. jag kan även konstatera att jag under ett dygn säkert pratar i telefon minst hälften av tiden. i alla fall så är hon snart hemma igen. som jag längtar. sedan kom då detta rycket. plocka undan, damma, dammsuga, bädda rent. ni som undrar hur de är möjligt att stöka ner ett rum på cirka åtta-nio kvadrat? inga problem. desto svårare att ta sig fram. men de går. helt klart. nu har jag tänt några ljus och satt på 101 dalmatiner. hur längesen man såg den filmen? och när jag ändå är i gång och delar med mig. så ja. jag har världens i särklass mest töntiga filmsmak. älskar allt som har med astridlindgren/disney/sagor att göra. så är de bara. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0