THAT SPECIAL SOMETHING

sitter och njuter av en kopp kaffe. har precis pratat med mina systrar. hanna strosade runt i en stor svart slokhatt. snyggare får man leta efter. kan inte fatta att min älskade familj är här om mindre än två veckor. kan inte ens föreställa mig hur glad jag kommer att vara. att få visa mitt liv här. det känns speciellt. tänkte på det igårkväll. vi gjorde inget speciellt. emelie låg och slumrade i soffan. natasja ritade. amanda satt vid sin dator. jag satt vid bordet och pluggade. det var dödstyst i säkert två timmar. bara musiken på i bakgrunden. ändå kändes de så himla självklart på något sätt. att inte behöva prata med varandra. just då. då kände jag hur mycket jag kommer att sakna det här. vår egna lägenhet. vårt hem. vårt liv här. ska njuta av varje sekund de sista veckorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0