THOSE DAYS I WILL REMEMBER

tog tåget imorse från kära skåne och begav mig hemåt. spenderade resan till att damma av mitt cv som behövde lite nytt liv efter detta år. otroligt skönt att få det gjort. halkade in på mappen med bilder från usa och kunde inte låta bli att sitta ett par minuter och bara bläddra igenom. känna doften från vår lägenhet. pulsen i santa monica. havsbrisen i venice. svindeln från empire state building. någonstans där fastnade jag. den fantastiskt jävla (ursäkta) vackra utsikten över manhattan gör mig fortfarande knäsvag. och att ha de minnet med underbara vänner ger mig gåshud. att man kan fyllas av så mycket olika känslor på så kort tid. sådana ögonblick som man aldrig för en sekund kommer att glömma.
 
än sen så har jag haft en otroligt mysig söndag. ätit blåbärspaj hos goda vänner. lekt med en treåring och hennes dockor (som hon förövrigt så fint visade att de visst hade snippor de med. alliopa.). cyklat genom skogssnår. pratat i timtal med kära mamman. och tillslut halvsovit i soffan till persbrandt och hamilton. nu ska jag sova. i min egna säng. oj vad gott det ska bli. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0