GREAT MINDS THINK ALIKE

haft en fin helg på många sätt och vis. jag och evelina tog en sväng till erikslund och ikea igår. blev lite nödvändigheter, ljus, ljuslyktor och lite annat inför flytten nästa vecka. på eftermiddagen så tog jag mig hem till frida där hon pyntat så fint i trädgården inför vår kräftskiva. vi dukade upp med kräftor, räkor, bröd och massor av annat gott. en perfekt tillställning. det var nog den sista kvällen för de här året som spenderades under bar himmel.
 
vaknade oförskämt pigg imorse. åt en lång och mysig frukost tillsammans med familjen. dagen har varit relativt lugn. handlat och packat lite inför kommande veckan. åt söndagsmiddag, hemlagade köttbullar, innan jag mötte upp frugan på tågstationen för färd mot huvudstaden. lyckan i att säga - vi ses på jobbet imorgon! pirr. nu ligger jag nerbäddad här i min systers rum. på fridhemsplan. snart mitt hem. det känns. jag vet inte riktigt vad. men det känns. förjävla bra tror jag. spännande och riktigt skönt. jag tror på det här. i helgen får jag mitt rum. längtar. det kommer bli bra. nu ska jag snart släcka ner. klockan står på halvsju. första dagen på nya jobbet väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0