KAFFEREPET

är ett mysigt fik med lite gammaldags känsla som ligger mitt i stan. där lyxade vi till det med goda bakverk igår mitt i vår shoppingrunda. vi strosade runt i butiker ända tills mörkret slog in. en hel-mysig dag som jag och tjejerna avslutade hemma i soffan med hämtmat och lite godsaker. 
 
fredag i all ära och jag är faktiskt på väg i säng. är helt slut. känner mig inte helt hundra. mina grannar har galen fest här över mig. klandrar dom inte. hade väl egentligen velat varit på en annan mer fartfylld plats just nu. men jobbar man imorgon så får man vara klok. ska försöka att inte vara den bittra grannen som klagar på för hög musik. men är man trött och vill ha lugn och ro så finns det en chans att jag faktiskt blir den. haha. glad helg på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0