14.04

dagarna går sjukt fort just nu. en vecka kvar tills vi åker hem! en vecka. shit. igår spenderade jag och wimsan hela dagen på third street. vi hann med shopping och en god lunch på en grekisk restaurang. fick med mig skorna jag suktat efter i typ ett halvår nu. överlycklig. måndag idag. jag och brorsan gick upp i ottan och möttes av en underbart fin dag. vi har nämligen varit och fiskat. marina del rey sport fishing tog oss med en bra bit ut i stilla havet där vi fiskade efter sea bass och barracuda. och jag fick en fisk! en orange liten jävel. fan vad det är jobbigt att veva upp dom. mina små spagettiarmar fick jobba. sedan blev jag sjösjuk och jonte fick agera själv ett tag. haha. vågorna där ute alltså. herregud. de var ju inte österskön direkt. men de fixade han fint och fångade två fina firrar till som herrarna på båten så snällt filéade åt oss. så ikväll blir det fishtacos på loftet! nu ska jag slänga mig i en solstol och ta en tupplur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0