work it out

torsdag och lill-helg för mig! eftersom att jag jobbar denna helg är jag ledig imorgon. därför har jag bestämt att jag har helg nu. smart va? fungerar med lite övertalning. imorse mötte jag min fina smålänning på gymmet för ett pass innan jobbet. idag blev det magen som fick göra sitt. anna fick lite pay-back för sitt benpass som hon utsatte mig för i tisdags. jag går fortfarande som en pingvin. men det ska kännas om man gör rätt! och känns gör det. vi hade i alla fall roligt under tiden och det underlättar. och så sjukt härligt väder idag! vi pratade om de. hur stor skillnad de blir på alla sverige-bor så fort solen visar sig. glada, spralliga och fulla med energi. de är ju för härligt. älskar just den här årstiden. när man typ gråter av glädje för att man ser en liten liten blomma visa sig. för övrigt har jag haft en go dag på jobbet. nu sitter jag på tåget. precis mellanlandat i uppsala. gävle nästa för lite mer gos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0