VIRKNING & SIMHOPP

hade en mysig gårkväll! efter jobbet begav jag mig till solna och malin. den fina donnan bjöd mig på mat. himlans uppskattat. och gott. lax i ugn med nudlar och wookade grönsaker. som vi nästan satt i halsen av skratt samtidigt som vi kollade på något nytt B-kändis program där de ska tävla i simhopp. många roliga och annorlunda hopp kan jag säga. sedan hade malin virk-kurs med mig. hon är en riktig jäkel på att virka. filtar, kuddar. you name it. jag tänkte att jag skulle ge det ett försök. ett försök till någon annan slags avkoppling än dator, tv eller mobil. det gick sådär. men det gick! haha. hur längesen var det inte som man virkade? grundskolan? jag hade då inte mycket att komma med men jag lyckades göra typ yttepytte början på vad som skulle kunna bli ett skitfint kuddfodral. klart lagom till nästa vår i min takt haha. helt klart en bra övning för mitt tålamod.

nu sitter jag äntligen på tåget till gävle och min finaste underbaraste kille. jag har fyra dagars (!!) ledighet framför mig och det känns sjukt bra.


Kommentarer
Postat av: Malin

PUSS på dig!

2013-03-18 @ 11:14:42
URL: http://sthlmcalling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0