idag har varit en bra dag

jag försöker gradvis komma igång med min träning igen. få in rutinen och känna att den är här för att stanna. jag tränar inte för någon annans skulle än min egen. (okej. lite för att visa david att jag kan. men så vet jag att han vet att jag kan). vill inte att det ska kännas som något måste eller någon hets. fortsätter min kvällsfilosofi här som ni märker.
 
i alla fall. igår var jag sjukt produktiv. behövde rensa tankarna och varva ner. vilket resulterade i bak/matverkstad i mitt lilla kök. rotfrukter och kyckling i ugn i massor (guld när man jobbar sent) samt kokostoppar och havrekakor med choklad. idag hade vi team möte och vi turas om att baka gofika. kan säga att de fanns lite smulor kvar efter. nu ska jag inte skryta. eller jo. lite. för jag brukar tusan inte baka ofta. men de blev en riktig hit. jag älskar kokos. utan att överdriva. och jag lyckades konvertera isabell som inte ens tycker om kokos (?!). mina finaste kollegor blev glada och mätta. mission complete.
 
nu har jag precis ätit ett litet kvällsmål bestående av hallonkesella och frysta hallon. riktigt gott. och fastnat i data-mode. ni vet när man bara ska kolla och en timme senare. . nepp. sleeptime. imorgon är det fredag!
 

Kommentarer
Postat av: Cina

Kakor låter gott!!! Idag ÄR det fredag! Bäst!
Kram!

2013-01-18 @ 11:01:22
URL: http://cinaslada.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0