13.01.11

igår var jag hos nikita hair och klippte och färgade mig. det blev riktigt bra och jag är nöjd. skönt med en fräsch frippa. imorse sov jag ut medan david var iväg och tränade. sedan möttes vi upp på hotel winn precis runt hörnet. där har de brunch varje lördag. herregud. det var så himla gott. de hade precis allt man kan önska. varma och kalla rätter. och ett smarrigt dessertbord. en riktigt mysig sak att göra tillsammans! nu ska vi vila upp oss lite. ikväll ska vi till läkerol arena och kolla på brynäs - skellefteå. david ska introducera mig i hockeyns värld. hoppas ni har en härlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Okej ;) ska bli! Hihi.. Jag tänkte bjuda över dig hem hit snart om du vill. Niklas åker till Thailand på fredag och e borta 10dagar så då har jag lägenheten för mig själv ;)

Svar: perfekt ju ;) vi ses på måndag!!
lovisa

2013-01-13 @ 14:31:11
URL: http://sthlmcalling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0