whatever it takes

känslan när klockan slog 20.15. riktigt bra. jag är så trött just nu. men har haft en hyffsad dag på jobbet. nu har jag precis kollat senaste avsnittet av top model - fortsätter med lite satc. tänker på fru som ligger hemma och är sjuk. krya! just de. yoghurten. nästan med stort Y. ny favorit. satan i gatan vad god. kokos och röda bär. lägg de på minnet när ni ska handla nästa gång. ovh så läste jag nyss att den här damen gått och blivit med hus! shit. så jäkla roligt. och stort!  i sommar blir de norrköping. garanterat..
 
så. äntligen en ledig dag imorgon. och den ska spenderas på allra bästa sätt. mamma och wilma kommer på förmiddagen och sedan ansluter evelina. som jag längtar! och den sistnämnda blir kvar över natten. perfekt helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Adina

Nu får ni plats allihop!!! Saknar dig!

2013-02-20 @ 20:20:07
URL: http://Adinahammarsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0