last day perfection

hade en så himla bra dag igår! finaste mamma och lillasyster kom upp på förmiddagen. vi åt donken och sedan rörde vi oss in mot stan. vi bestämde oss för att gå på bio. saga-bion och små citroner gula. faktiskt väldigt mysigt att se en film mitt på dagen. och den var sådär riktigt härlig! en må bra film. och sverrir gudnason. herregud. evelina har fört över sin kärlek för honom till mig. haha. sedan strosade vi vidare och mötte upp evelina. gick en sväng på stan och tog en paus på joe & the juice. kan starkt rekommendera! jag tog en juice och de andra varsin shake. så himla gott och fräscht. jag hittade äntligen den perfekta gula mössan. som jag letat. och. skorna. jag har tusan drömt om de här skorna. ni får se sen vilka! wimsan slog till på ett par nya vans. sist svängde vi förbi lagerhaus. farlig affär att gå in i. finns så himla mycket fint. evelina var kvar över natten. och vi mötte upp ems på vapiano i gamla stan för pasta och massor med prat. en riktigt mysig kväll! jag älskar vapiano. hela konceptet är klockrent. sedan tog vi oss hem och slumrade framför grammisgalan. en god frukost framför nyhetsmorgon har vi avklarat - evelina gick precis till tåget och jag ska strax bege mig till jobbet. full av energi!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cina

Ja, tack för en mysig dag! Kram!

2013-02-21 @ 16:35:58
URL: http://cinaslada.blogspot.com/
Postat av: Evs

<3

Svar: <3
lovisa

2013-02-21 @ 17:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0