FJORTONDE FEBRUARI

godkväll. precis vinkat av mina turturduvor för kvällen. jennifer och ems. vi har haft en mysig torsdagsdate tillsammans. jag gjorde räkpasta och sedan blev det babbel och end of watch i soffan med massor av kuddar och täcken. myspys och vardagslyx. just nu är de ända jag tänker på varför jag envisas med att lägga mig i sängen innan jag borstar tänderna och gör mig i ordning. sjukt ovärt. annars har jag haft en bra dag. höll på att sätta i halsen imorse när jag kom till jobbet och hade över 200 (?!?!???) olästa mail. man ba tjena. drunkar i min inkorg. lär ju ta ett tag innan jag dyker ner i den högen. bästa chefen bjöd på choklad och hallonhjärtan. och varsin ros fick vi också. min lilla pop-familj. hoppas ni haft en fin dag!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0