GLAD PÅSK

 
lite i efterskott. jag har haft en fantastiskt bra helg på alla sätt och vis. dock var den på tok för kort och gick alldeles för fort. som alltid. påskafton spenderade vi mestadels på stan. david och laget stod på intersport och signerade tröjor och kort till glada gefle-supportrar. jag tog en sväng på stan, köpte med mig lite påskris och mötte upp mannen hemma. sedan hade vi en lugn kväll. vi somnade i soffan innan vi kollade på leksand som gick upp i elitserien. hämtade kinamat och åt ur våra fina påskägg. i söndags kom mamma fällman och davids lillebror hugo. vi tog en fika i solen medan herrn tränade. vi hade en riktigt mysig kväll innan jag begav mig tillbaks mot huvudstaden. idag är det annandagpåsk och jag har jobbat! klapp på axeln. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0