WE GO HIGHER THAN HIGH

tack för alla fantastiska ord! ni anar inte hur mycket det betyder. varm i själen blir jag. tänkte att när jag kommer igång igen med spelandet så lägger jag upp något här lite då och då. så håll utkik.
 
har precis skypat med min fina D. vi kollade på berg flyttar in tillsammans. och vilken himla jädrans fin lägenhet henrik lundqvist sitter på i new york. den verandan. jag dör lite. påriktigt. annars så har de här varit en helt okej onsdag. skönt att veckorna går fort. och snart är det helg igen. för övrigt så påminnde en kollega oss idag att de bara är två månader kvar till julafton. två månader? vad hände med tiden? förstår inte hur snabbt det går. men jag är sjukt glad. snart får jag börja julpynta och baka. ljuvligt.
 
nu ska jag göra mig en kopp te och tända lite ljus - hoppas ni haft en mysig onsdagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0