SUNNY SATURDAY

åkte upp till gävle igår efter jobbet och möttes av D som gjort en så god lax i ugn! sen myste vi framför x-factor. gillar de programmet. idag har vi strosat på stan i de fina höstvädret. vi åt lunch på en mysig restaurang där jag fann denna fantastiska ljusstake. den skulle gärna få flytta in hos mig. sen skildes vi åt på eftermiddagen för att träna på varsitt håll. jag tog en ordentlig löprunda runt ån här. kändes så friskt och härligt ute. nu ska vi styra middag här hemma och sen blir de bio - vi ska se hypnotisören!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Visst är väl Gävle helt fantastiskt! Någon gång kanske vi kan sammanstråla när vi är där! Kram!

Svar: ja! hur mysigt som helst. det tycker jag verkligen vi ska göra! vore jätteroligt:) hoppas allt är bra! kram
lovisa

2012-10-16 @ 21:15:58
URL: http://ohmydear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0