SNEAK PEAK

nytt fint skrammel från gina tricot som får pryda mig denna härliga torsdag. först - något mindre härligt. parken zoo. jag är djupt besviken och känner ett obehag inför de bilder som visades igår. jag har jobbat på parken fem somrar i rad men kunde aldrig ana att något sådant pågick. inte en tanke. jag hoppas verkligen att de här sätter en tankeställare hos människorna som jobbar där. tänk att ha det på sitt samvete. fy. nog om tråkigheter! jag har precis haft ekonomicheck på jobbet. ett prov jag klarade som nu gör att jag är redo för teknikutbildning om några veckor. nu har jag lunch och snart ska jag iväg på ett möte! hoppas ni har en bra torsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0