SJUNDE OKTOBER

herre min vilken match. de är något speciellt med en arena som råsunda. den liksom lever och andas fotbollshistoria. de var en viktig match för båda lagen. för AIK i toppstriden och för gefle att klättra ifrån kvalplatsen. AIK hade bra tryck i början men egentligen ingen farligare målchans. de fick ett bortdömt mål i slutminuterna - en solklar offside. och bara nån minut senare så avgör orlov med ett nickmål! blev vinst till gefle 1-0. så himla bra! och viktigt! tror alla blev galet förvånade. men vilken glädje. var en glad D som jag fick pussa på efter matchen. mamma och wilma kom upp tillsammans med svärfar och fru. och wilma fick se sin första allsvenska match. finns en liten tävlingsmänniska i henne också. "men asssååå dom joggar ju baraa???". haha. så himla söt. vi åt goda hamburgare innan matchen och njöt av höstsolen. nu är jag hemma. mamma var så fin och tog med mormors hemmagjorda äppelmos till mig. de avgjorde saken. ikväll blir det pannkisar!
 
 

Kommentarer
Postat av: Cina

Vilken dag! Vilken match! Hoppas pannkisarna var goda! Kram!

Svar: verkligen! perfekt söndag! de var jättegott, sovgott nu, kram!
lovisa

2012-10-07 @ 22:15:28
URL: http://cinaslada.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0