SET YOUR BODY AND MIND FREE

jag har haft en underbar helg hemma. fredagkvällen spenderades i soffan framför x-factor med världens bästa lillasyster och massor av prat. kan inte förstå att hon blivit så stor? känner så väl igen mig i henne. de är galet. 
 
i lördags strosade vi runt lite på stan i de fina höstvädret innan vi begav oss till tunavallen och mötte upp D för fotboll. alltid lika härligt att komma tillbaks till vallen. det rycker lite i fotbollsådran. så många minnen därifrån. på kvällen blev det mat, goda drinkar och skratt tillsammans med marre på akropolis innan vi kilade över till brasseriet. en riktigt bra kväll!
 
gårdagen började med en lång sovmorgon och sedan supportade vi eskil och brorsan nere i sporthallen. vi hann förbi evelinas mysiga lägenhet och sedan avslutade vi helgen med en riktig söndagsmiddag hemma hos D. helt perfekt. aningen sliten imorse när klockan ringde strax efter sex. då var de bara att pallra sig upp och ta sig mot huvudstaden igen.
 
dagen har gått bra. en helt vanlig måndag. jag körde ett pass nere i gymmet efter jobbet och sedan slängde jag ihop en smarrig pesto pasta och har kollat på project runway och solsidan. livet på en pinne. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0