LIVET UTAN FÖNSTER

som amanda så fint sa när jag frågade vad de var för väder ute idag. jag gillar mitt lilla rum, absolut. men man blir fruktansvärt utestängd från omvärlden utan fönster. smarta jag hade stängt av strömbrytaren igår när vi la oss vilket resulterade i två döda mobiltelefoner och att vi vaknade 11.05. inte så bra när davids tåg skulle gå 11.23 från centralen. så han for upp och bokstavligen sprang hela vägen dit. tur man har en envis man! nu har jag mött upp frugan på stan. här ska vi spendera vår lediga dag!


Kommentarer
Postat av: Cina

Oj! Hann han?????
Hoppas du har en fin dag!

Svar: ja han hann! som tur va... saknar dig!
lovisa

2012-10-03 @ 16:24:45
URL: http://cinaslada.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0