FUCK THIS SHIT - NU KÖR VI

ursäkta ordvalet. men det här en helt jäkla grym låtlista på spotify att träna till eller bara få lite energi. subscribad från caroline sandström från metro mode. blir otroligt peppad. ett bra tips om ni är osugna på att träna. man blir garanterat taggad. hade denna i öronen när jag var ute och sprang förut. känns som att man blir snabbare och orkar mer. prova! kände mig pigg idag. vilket var väldigt skönt. de känns som att man behöver de ibland - för att få motivation att fortsätta. sprang längs med norr mälarstrand över till söder mälarstrand och sen upp för västerbron och tillbaka. hann precis med att se solen gå ner när jag nådde riddarholmen. fotot får tala för sig självt. stockholm är vackert. nu har jag precis laddat upp med tonfiskpasta. låter inte särskilt glamouröst. och de är det faktiskt inte heller. men med rätta kryddorna så blir de himla gott. resten av kvällen består av lite småfix. är sugen på att se den nya johan falk filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0