DINNER FOR THE NIGHT

jobbar kväll denna vecka vilket innebär att middagen blir lite sen. halv nio ställde jag mig i köket och började dona. trollade fram denna fantastiska måltid! ugnsbakad lax med pestotäcke och hemmagjort potatismos. det var helt klart värt mödan. och nu har jag även god mat på jobbet imorgon!
 
how to do - blanda creme fraiche (jag hade turkisk yoghurt) med pesto och lägg på röran över laxen. strö över rödlök eller röd paprika, eller både och. in i ugn på 225 celsius i ungefär 25 minuter. servera med potatis/blomkål/broccolimos. för det perfekta moset. ös på med vitpeppar. de bästa tipset ni kan få. och salt såklart. satans gott alltså!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Adina

Men mums!

2012-10-09 @ 00:35:27
URL: http://Adinahammarsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0