NOVEMBER TWENTYSIX

slog mig i lördags att de är ynka en månad kvar till julafton och en vecka kvar till födelsedagsfirande för mig och syrran. december månad bjuder på många roligheter.

helgen har varit grym. jag och david åkte till hans kusin i m-fred i fredagskväll där de bjöds på trerätters, tp, och bebismys. de har en sexmånaders wilma som charmar omkull vem som helst. en mysig och helt perfekt början av helgen. i lördags mötte jag upp adina, jen och karin på håpes för en god middag och massor av prat. så himla kul att ses igen! resten av helgen har varit lugn, gårdagen spenderades i soffan med mitt hjärta och häng med våra bästa familjer.


Kommentarer
Postat av: Adina

<3

Svar: <3
lovisa

2012-11-27 @ 15:24:23
URL: http://Adinahammarsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0