NOVEMBER TWENTYFIRST

alltså. vad händer med tiden? kan inte förstå att de här året snart är slut. förra året vid samma tidpunkt befann vi oss på andra sidan jorden - och smed överraskningsplan inför julen. och nu är vi snart där igen. nu gör de mig bara mer än lycklig då jag älskar julen. men när man tänker efter så går allt så himla fort. efter en organisationsändring på jobbet så fick vi igår flytta runt lite på vår våning. jag har hamnat vid en fönsterplats och imorse när jag satte mig vid mitt skrivbord såg jag både en och annan julgran och julbelysning i området framför mig - lycklig!

annars då - livet är en berg och dalbana. utan dess like. men för en tid framåt är de mycket roligt som händer!


Kommentarer
Postat av: Cina

Se där ja! Trodde min favoritbloggare slutat blogga! Men där är du ju!!!!
Härligt med jul och vad gäller berg o dalbanan, fasten seatbealts!!!!!! Varm kram! Mamman

Svar: haha vad fin du är. bästa du!! kram
lovisa

2012-11-22 @ 11:54:40
URL: http://cinaslada.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0