ALLT ELLER INGET

har haft en underbar helg i skåne. jag och wilma njöt av årets första lussebulle (garanterat inte den sista) och kollade på lotta på bråkmakargatan på vägen ner. sedan har vi ätit god mat, fikat, (är fortfarande mätt - tack farmor:) och bara umgåtts! och så har jag sett mitt livs första musikal - allt eller inget. och vilken musikal sen. inte alls som jag tänkt mig. den var sjukt rolig. blandade sketcher och sång på ett sätt som var riktigt upplyftande. och trots den arma (äldre) publiken (jag drog nog ner medelåldern typ 30 år) så var de grym stämning. kan ha att göra med att hela showen handlade om ett par män som skulle strippa. de uppskattades av alla. haha. den är tydligen baserad på en film. kan vara värt att kolla upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0