Q/A

Blev utmanad av fina Malin att svara på ett par frågor

Mina frågor som ni ska svara på:


1. Vilket är snyggaste klädesplagget i vår/sommar enligt dig?

- jag kommer att bo i min mintgröna stickade tröja svala sommarkvällar.

2. Vilket är ditt bästa sommarupplevelsetips i Sverige?

- semestra i kivik på österlen. oslagbart. det bästa man kan göra en sommar.

3. Vilken är din favoritstad i Sverige och varför?

- måste nog säga stockholm. älskar pulsen, närheten till vatten och det faktum att vår huvudstad är fruktansvärt vacker.

4. Till vilket land går din drömresa?

- finns så många. men sydamerika är en kontinent jag är nyfiken på. kanske brasilien.

5. Lägg här en favoritbild på en outfit på dig eller någon annan (angelica blick)

6. Vilken är din favoritparfym?

- har faktiskt ingen favoritparfym. just nu lever jag på victoria secret's body mist amber romance. den är bäst.

7. Om du bara fick välja en sminkprodukt, vad skulle du välja?

- concealer. för att slippa svara på frågan om jag varit i slagsmål..

8. Välj 3 saker du inte kan leva utan på en dag?!

- min dator. läppgojs. minst en kopp te.

9. Vilka är dina 3 favoritaffärer?

- h&m, zara, second hand.

10. Vilken är din favoritdrink?

- en riktigt bra mojito är svårslagen. eller amandas pina colada.

11. Om du ska bjuda vänner på middag, vad bjuder du på?

- grillad haloumi med honung och valnötter, skaldjurspasta, farmors ananaspaj.


jag utmanar amanda, natasja, elin, emelie och evelina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0