DO MORE

vaknade upp imorse 05.27 för tredje dagen i rad. förstår inte vad det är för fel på mig. anyway. låg och slumrade fram till nio då klockan ringde. älskar att kliva ut på balkongen en morgon när fåglarna kvittrar solen skiner och de är sådär ljummet i luften att man känner att de kommer att bli en riktigt varm dag. bestämde mig för att ta cykeln in till santa monica där jag skulle se en piano-konsert med elever från skolan. de var sjukt imponerande. de var så duktiga. riktigt inspirerande. sedan möttes jag och amanda upp på third street. såhär på kvällen har vi ätit natasjas underbara carbonara och sedan intog jag plugg-mode. riktigt skönt att kunna bocka av to do listan inför finals veckan. vilket är nästa vecka (!!). avslutade kvällen med herkules och jag somnade i vanlig ordning på golvet efter halva filmen. det ska jag fortsätta med nu. ha en fin onsdag!

Kommentarer
Postat av: Cina

<3!

2012-05-30 @ 11:09:21
URL: http://cinaslada.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0