YOU KNOW YOU WON'T REGRET IT

denna vecka på sånglektionen så har fokus legat på the art of performing. och det är vekligen en konst i sig. vi har övat på hur man entrar scenen, vad gör man under uppträdandet och när man kliver av. sjukt att man kan bli nervös bara av att öva på att gå på och av scen. men det är verkligen en hel del att tänka på. nästa vecka ska vi börja öva inför midterm. då ska vi framföra två sånger. efter mina lektioner mötte jag upp natasja och ems på third street. jag hittade lite smått som jag suktat efter ett tag. visar upp det sen. nu ska jag börja på min art-läxa som ska in imorgon.

Kommentarer
Postat av: Cina

Hm. Inget för mamman. Har problemsvårigheter att gå som man ska på plana backen utan att snubbla omkring.... ;)

Låter spännande! Tänk vad du får lära dig!

Kram!

2012-03-29 @ 08:49:46
URL: http://cinaslada.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0