UPDATE

äntligen klar med läxan. blev en riktig plugg-kväll här. alla hade lite saker att fixa. klara blev vi i alla fall, och bara en skoldag kvar sen är det helg. jag och mandsan gjorde en liten variant på lasagne till middag. blev riktigt gott. sedan har vi hunnit med att kolla one tree hill. kan inte fatta att det bara är ett avsnitt kvar. så nästa onsdag sitter vi bänkade som vanligt. skulle vara två timmar långt. upplagt för tårar. innan jag gick hem från PAC idag så kikade jag in i skolans art-gallery. vi hade det som uppgift inför morgondagen. det var en riktigt bra utställning. fick lov att ta kort så jag lägger ut ett par favoriter senare. nu ska jag snart hoppa i bingen. först ett avsnitt av vänner!

Kommentarer
Postat av: Cina

JA! Ser fram emot de bilderna!!!! Spännande!

Nattkram!

2012-03-29 @ 08:50:22
URL: http://cinaslada.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0