AMANDA FORSELL 2.0

jag och fröken har spenderat kvällen med att kolla på top model sverige och får vi följa med. det senaste är en självklar favorit. vilka genier. vi kollade på avsnitt fem ikväll. där lasse har blivit louise. de begravde dennes testiklar till havs. det måste ses.

fredrik - men louise har du gjort några skönhetsoperationer?
louise - ja ett par ingrepp. jag har bland annat vänt på pannbenet. för att se mer feminin ut.

amanda ser ut som ett frågetecken - men asså.. (funderar läääänge. lite för länge.) då måste de ju stå ut....

jag - amanda. vänt upp och ner. inte ut och in.

kan inte sluta skratta åt denna fina människa. jag avlider. önskar jag kunde fånga hennes ansiktsuttryck. oslagbart.

Kommentarer
Postat av: Cina

:)!

2012-03-21 @ 16:26:30
Postat av: A1

hahahaha, fyfan.. det stod helt still där ett tag.

2012-03-21 @ 20:02:55
URL: http://amforsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0