A HAPPY ENDING

gårdagen bjöd på en hel del bravader. vi tog tjejernas bil in till dom i west hollywood där det bjöds på pasta carbonarna. sedan blev det charader för hela slanten. riktigt roligt! happy ending blev stället för kvällen som ligger på sunset boulevard. där blev det dance off med i princip halva övervåningen och kongatåg genom rummet. det hela slutade med att min älskade trollsko bestämde sig för att dela sig i två delar. vilket jag märkte när en kille stod och viftade hej vilt med en sula. min sula. blev trots skoincidenten en riktigt lyckad kväll. operation rädda trollskon sätts i plan i veckan..

imorse vaknade vi av att änglarna carro och emma varit och handlat frukost. gröt med banan, ägg och en kopp kaffe visade sig vara starten jag behövde. vi hade nämligen planerat att ta oss upp till hollywood-skylten. finns ju mindre ansträngande aktiviteter man kan ägna sig åt dagen efter men upp kom vi tillslut. vi åkte nercabbat in till berget i solen och sedan blev det en rejäl promenad/klättring uppför. kommer att vara värt träningsvärken imorgon för det var magisk utsikt därifrån! hela LA framför våra fötter. och på andra sidan kunde vi se burbank.

nu har jag, amanda och ems precis tuggat i oss kvällsmiddag i form av enchilladas. blir kvällsmys framför stockholm boogie (en av favoriterna) och uppladdning inför en ny vecka. som endast består av två skoldagar. underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0