18.14

känner mig på ett himla "dela av mig" humör idag. skönt att skriva av sig lite om allt möjligt. har dykt in i garderoben nu på eftermiddagen. säkert tio plagg som jag inte använt sen vi kom hit. som tar upp himla onödig plats. så dessa tänkte jag försöka sälja i helgen. har även haft brist på toffsar då mina spårlöst lyckats försvinna. hittade tre stycken i/bland/under en del kläder. kan vara ganska lyckosamt att rensa då och då trots allt. sen är det ju ett mysterium hur man kan ha i princip tio (nästan likadana) jeansshorts. och ändå komma fram till att man behöver alla par. kan det vara en tjejs akilleshäl? att tvingas välja. det är smått ångestframkallande. nu ska jag ge mig på och laga soppa åt damerna. har hittat ett grymt recept på en ost/broccolisoppa!

lovar att det kommer upp lite mer bilder snart. ser lite smått deprimerande ut med all djungel av text. det kommer. promise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0