15.59

jag har syndat. blev ett ett par riktigt fina ray ban aviatiors igår när vi var inne i santa monica. men oj vad nöjd jag är. kameran jag ville ha var slut. såklart. så de får bli nästa veckas uppdrag. amanda unnade sig själv de finaste par jeffrey campbell mitt öga skådat. tur att vi bor ihop ett tag he he. igårkväll kom min kära svåger och ett par killkompisar över hit. vi premiärgrillade nere vid poolen. riktigt gott och mysigt! sedan begav vi oss ner till mainstreet för ett par öl. dagen har spenderats med balkondörren öppen och en powernap. ikväll ska vi möta upp några kompisar som är här från santa barbara nere i marinan och äta middag på the cheesecakefactory. en perfekt kväll.

Kommentarer
Postat av: evelina

men vad mysigt! jag har klickat mig in på din blogg hur många gånger som helst igår och i förrgår och önskat att du har bloggat massor!!! haha, så hälften av dina sidvisningar måste ha varit från mig.... kul med aviators! och amandas skor var så jävla snygga..... hon borde inte få köpa mer skor nu... tycker jag... haha! :D <3 ha det så bra min lilla snuttis. puss!

2012-03-04 @ 08:17:13
Postat av: Cina

.....den andra hälften av sidvisningarna kanske var från mig???????????? ;)

Mysig helg, fina Lollo!

Kram, kram!

2012-03-04 @ 08:55:01
URL: http://cinaslada.blogspot.com/
Postat av: lovisa

hahahahaha. ni är bäst!!!!!! <3

2012-03-05 @ 08:16:30
URL: http://lovisaalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0