SING LITTLE DARLING SING WITH ME

andra skoldagen avklarad. imorgon blir det ART med amanda sen är det långhelg. mitt huvud är just nu överfyllt av noter, toner, klavar, strängar, tangenter och allt annat som kan tänkas ha med musik att göra. på engelska dessutom. och latin. en liten detalj jag inte tänkt på tidigare. oändligt många musiktermer härstammar från latin. men oj vad kul det är. spenderar två dagar i veckan på performing and arts center släpandes på min gitarr och musikböcker i högsta hugg. känner mig lite nördig. men vad gör det när det är så himla roligt. när poletten trillar ner och man faktiskt inser vad man håller på, då vet man att det är värt det. och detta på bara två dagar. tempot är rasande högt men jag känner att jag kommer att lära mig oerhört mycket. nu ska jag vila huvudet innan det är dags för homework. tre timmar utöver skolan varje dag var det ja..

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej kul att ni har kommit igång...... Saknar dig. Idag var det 15 minus grader härligt härligt..... kram pappa

2012-02-16 @ 09:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0