SÄMSTA DAGEN

min dator har kraschat. kul. inte så värst. en mac ska ju vara ihärdig men inte min. såklart. dagen har spenderats på apple store. och att förklara/bli förklarad om datorer på engelska är inte det lättaste. sådana här saker ska bara fungera. punkt. slutar troligtvis med en hel nyinstallation av datorn vilket resulterar i en tom dator. smarta jag har inte sparat något. epic failure. antar att man får lära av sina misstag. har inte varit världens gladaste tjej idag. tur att mina fina vänner står ut med mig ändå. och bjuder på en kram när jag verkligen behöver det. nu ska mitt bittra jag äta något gott och sedan lämna denna oerhört tråkiga dag bakom mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0