WE ARE ALWAYS ON THE LONGEST YARD

fy. vilken total katastrof dag. eller. ja. upp och ner om man säger så. idag har inte mycket klaffat som de ska. huvudvärk och illamående blandat med tuffa arbetsuppgifter och en iPhone som jag bokstavligen vill hoppa på. den beslutade sig för att totaldö i ungefär tre timmar idag. och visst. de är väl inte hela världen. men paniken när man inte vet när eller om den ens kommer att gå igång då den inte reagerar för fem öre. sen att hälften av mina samtal varje dag handlar om just denna produkt gör inte saken lättare. förlåt för detta tradiga inlägg. men idag är en sån dag. när jag äntligen var klar för dagen så tog jag mig i kragen och gick till gymmet. även fast kroppen ville något helt annat. de var nog tur för jag fick göra av med lite bitterhet och få ny energi. jag körde cirkelfyspass. och de var riktigt bra upplägg. hård och intensiv styrke/kondition bana som vi gjorde i tre varv. nu ska jag snart krypa ner och hoppas vakna på en bättre sida imorgon. hoppas ni haft en bra dag! 

Kommentarer
Postat av: Cina

<3!

2012-12-19 @ 23:23:28
URL: http://cinaslada.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0